مشاوره مالی و اداری وسرمایه گذاری

نوع فعالیت:
تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات
خدمات/محصولات :
مشاوره مالی و اداری، شرکتهای با مسئولیت محدود، شرکتهای سهامی خاص، کارخانجات صنعتی ، کارخانجات تولیدی، صنعت و معدن، کشت و صنعت، مشاوره سرمایه گذاری، مشاوره سرمایه پذیری، ارائه مشاوره انواع تسهیلات مالی، بهبود کسب و کار، گردش مالی ، تسهیلات مالی، کارشناس مالی و اداری، ضمانت نامه بانکی، رفع مشکلات کسب و کار

  • ۰
  • ۰

مشاور مالی

تعیین بازار هدف برای جذب مشتری بیشتر

 شغل من رونق بخشیدن به کسب و کار دیگران است. و هنگامی که یک مشتری به سراغ من می آید قبل از این که برای بازاریابی برنامه ای بریزیم چند کار هست که باید انجام دهیم. چون هدف این است که برنامه ای که برای بازاریابی تعیین می کنیم منجر به جذب مشتری های بیشتری شود. یکی از اولین کار هایی که با صاحبان مشاغل انجام می دهیم و من تاکید زیادی روی آن دارم این است که بازار هدف خود را کاملاً واضح و روشن مشخص نمایند و مشتری ایده آل خود را بشناسند.

و در بیشتر مواقع قانع کردن آنها یکی از سخت ترین مراحل کار است. آنها معمولاً شک و تردید خود را به عنوان محدودیت های خود قلمداد می کنند. و معمولاً این گونه پاسخ می دهند: « اگر من روی یک کار خاص تمرکز کنم یا فقط به مشتری های خانم بپردازم یا فقط با تعداد خاصی کار کنم درآمد خود را محدود خواهم کرد و پتانسیل درآمدزایی خود را محدود خواهم کرد و موقعیت های زیادی را از دست خواهم داد من نمی توانم چنین کاری بکنم.» و احتمالاً می دانید پاسخ من چیست « البته شما نمی توانید این کار را انجام ندهید!»

  • ۹۵/۰۵/۲۶
  • reza novin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی